קידום ווידאו ביוטיוב

המדריך המלא כיצד לקדם סרטון ביוטיוב

כל הסודות הכמוסים ביותר של קידום סרטון היוטיוב שלכם לדף הראשון מובא במדריך זה.

1). קביעת מילות מפתח איכותיות

מכיוון שמנועי החיפוש לא יכולים להבין את תוכן הוידאו בעצמם, הוסיפו מילות מפתח לכותרת שאתם רוצים דירוג טוב, הסרטון והתיאור הוא חיוני בכל פעם שהנכם מעלים סרטון ל-YouTube. בחרו את מילות המפתח בצורה הטובה ביותר, החיפוש הרב ביותר מתבסס על כותרות אשר מחפשים מוצרים או שירותים כמו שלך.

ישנם טקטיקות רבות, עסקים יכולים להשתמש בו כדי למצוא את מילות מפתח המקודמות יותר כדי לעשות קידום סרטון ביוטיוב (SEO). לדוגמה, אתה יכול להשתמש בכלים של מילות מפתח כמו כלי מילות המפתח של Google AdWords כדי לעזור לקבוע את מילות המפתח הטובות ביותר עבור כל אחד מהסרטונים שלך. עם זאת, כדאי גם לבצע חיפושים למילות מפתח בודדות וארוכות זנב בתוך YouTube.

כדי לעזור לך להבין את הסוגים של קטעי הוידאו המוצגים ב-YouTube  ארשה לי לתת לך טיפ אישי; כשראיתי מספר קטעי וידאו חולקים מילת מפתח כמו שלי, יחד עם מספר צפיות וקטעי וידאו הקשורים בסרגל הצד, יכול לעזור לך לקבוע את התחרות מילות מפתח וצופים פוטנציאליים עבור קטעי הווידאו שלך. כך תוכל לאמוד את הטמעת הוידאו.

 

2). ייעול כותרות וידאו, תיאורים ותגיות

הכותרות שלך, תיאור, ותגי SEO ידידותיים חשובים כמו שימוש במילות מפתח מתאימים.

כותרות: לכותרות קטעי וידאו יש מגבלה 100 תווים, ואתה צריך לכלול את מילת המפתח החשובה ביותר שלך הקרובה לתחילת כותרת הווידאו שלך. כמו כן, כדאי לך לשקול הוספת מילת מפתח סטנדרטית "מושכת", מילה שמושכת את תשומת לב בתוצאות מנוע חיפוש, אל הווידאו שלך. מילות מפתח מושכת יכולה לכלול את המילים; "ביקורת", "איך", "אודות", או מילות מפתח בשם העסק שלך.

תיאורים: תיאור וידאו הם רכיב קריטי של קידום הווידאו/סרטון היוטיוב שלך כי הם העותק העיקרי הקשורים לווידאו שלך ואת החלק הגדול ביותר של הטקסט שמנועי החיפוש יכולים לקרוא כאשר סרטוני יוטיוב מאונדקסים. YouTube מספק עד 5000 תווים בתיאור, כך שנצטרך להשתמש בשטח זה בחוכמה ובצורה אסטרטגית כדי לעצב את הטקסט עבור קידום הסרטון ובשביל הצופים. כמו כן, כלול את אותן מילות מפתח בתוך התיאור כדי לייעל את הכותרת שלך כך שמנועי החיפוש ואנשים יראו את קשר בין השתיים. התיאור צריך לכלול סיכום של הוידאו יחד עם קישור למשאב מסויים, כמו אתר האינטרנט שלך, שבו הצופים יכולים לקבל מידע נוסף.

תגיות: תגיות הן צורה נוספת של מילות מפתח שאתה חושב שאנשים ישתמשו בעת החיפוש עבור קטעי הווידאו שלך. בניגוד למילות מפתח שאתה כולל בכותרות והתיאורים שלך, באפשרותך לבחור תגיות למילות מפתח נוספות בעת העלאת הווידאו שלך. התגים שלך יכולים להשתמש עד 120 תווים, כדי לוודא שאתה בוחר תגים שהם רלוונטיים ביותר והטובים ביותר שייצגו את הסרטון שלך חשוב שיופיעו בכותרת או בתיאור שלך. אתה צריך גם להוסיף תגיות לקטעי הווידאו שלך לפי סדר החשיבות, ותמיד לכלול את מילות המפתח העיקריות שלך תחילה.

 

3). יצירת רשימות השמעה (Playlists)

יצירת רשימת השמעה לסוגים דומים של קטעי וידאו יכולה לעזור לשפר את הנראות שלהם ב-YouTube. לא רק רשימות ההשמעה בוידאו מופיעות בתוצאות החיפוש של YouTube, אבל סרטונים אחרים שברשימת ההשמעה יכולים להופיע גם בסרגל הצדדי של נגן YouTube כתוכן קשור כאשר הצופה רואה וידאו שנכלל באותה רשימת ההשמעה. זה עוזר להגדיל את מספר הצפיות של קטעי וידאו אחרים שהוספתם ולא להפנות את הצופים לתכנים אחרים שימצאו דומים כמו YouTube, אבל זה עשוי להשתייך לחשבונות אחרים.

יתרון נוסף שיש לרשימת ההשמעה הוא שכאשר הצופה רואה וידאו בתוך רשימת ההשמעה שלך, את הווידאו הבא ברשימת ההשמעה שלך יתחיל אוטומטית כאשר הווידאו הראשון יסתיים. אתה מדריך את מבקר הווידאו באמצעות קטעי הווידאו שלך, וזה עוזר לך לקבל עוד דעות וצפיות שברשימת ההשמעה וחושף את הצופים להודעות אחרות מהמותג שלך.

 

4 ) . הוספת תמלילים , כיתובים, וביאורים

הוספת תמלילים וכתוביות לקטעי הווידאו שלך יכולה להיות דרך מצוינת להפוך את סרטוני הווידאו שלך לנגישים יותר למגוון רחב יותר של קהלים ב-YouTube , כמו צופים לקויי שמיעה או צופים שמדברים בשפה שונה . תמלילים וכותרות יכולים גם לעזור לך לקבל את הסרטון בגוגל ותוצאות חיפוש של YouTube , כי , על ידי הוספת תמליל , אתה מספק למנועי החיפוש עם התוכן המדויק של קטעי הווידאו שלך כתוכן שניתן לחפשו בנוסף לכותרת, תיאור, מילות מפתח , ותגיות. מכיוון שמנועי החיפוש קוראים תמלילים אינטראקטיביים , כשיש תמלילים בקטעי הווידאו שלך זה יכול להגביר את מאמצי קידום סרטון היוטיוב שלך .

כאשר נשתמש בו בצורה נכונה, הסברים יכולים להיות גם תוספת נהדרת לקטעי הווידאו שלך . ביאורים הם פיסות של תוכן שמופיעות בתצוגת הווידאו שלך בפועל. ניתוח מספר הלייקים , מניות , הערות, ומנויים ע"י הצופים , יכולים גם לעזור לשפר את קטעי הווידאו שלך בתוצאות חיפוש , משום שעיסוק הצופה יכול להשפיע על הדירוג של הווידאו בתוצאות חיפוש. לאחרונה, YouTube הודיע ​​מספר תכונות חדשות לפלטפורמה שלהם , ובכלל מעניק את היכולת ליצור ולעדכן הסברים מרובים על פני קטעי וידאו רבים בבת אחת.

סרטי וידאו הם דרך מצוינת להגביר את נוכחות האינטרנט שלך ולגוון את השיווק המקוון שלך . עבור עסקים שאינכם בטוחים לגבי יצירת קטעי וידאו , יש כמה תכונות ב- YouTube ליצירת ווידאו קלה הרבה יותר. תכונה אחת כזו היא כלי העריכה הקל לשימוש בתוך YouTube המספק אפשרות מהירה ופשוטה כדי לסייע למשתמשים לערוך את קטעי הווידאו שלהם . או למי שרוצה עזרה נוספת, יוצר הווידאו החדש של YouTube מאפשר לעסקים ולמותגים קטנים לשכור משתמשי וידאו YouTube הנוכחיים שכבר מפרסמים סרטונים ב-YouTube קטעי וידאו כדי ליצור מותג.

אם אתה כבר לוקח את הזמן כדי ליצור קטעי וידאו כחלק מאסטרטגיית השיווק באינטרנט שלך או שאתה מתכנן לעשות זאת , זה חשוב לך כדי לייעל את קטעי הווידאו שלך כמו שאר האלמנטים האחרים של השיווק באינטרנט שלך. אם לא, אתה יכול להיות חסר הזדמנות רבת ערך כדי לקבל ולמצוא באינטרנט ולעסוק עם הצרכנים.

5). הפצה ברשתות החברתיות

עוד כלי שימנף ויטיס את סרטון הווידאו שלכם הינו הרשתות החברתיות, פייסבוק, טוויטר ועוד שלל רשתות חברתיות ואתרים נגישים כיום ל-YOUTUBE. כאשר תכנסו לסרטון יוטיוב מסויים תוכלו לראות כמה שיתופים וכמה הטמעות והרשמות עשו לאותו סרטון ווידאו, YOUTUBE מסתכל על זה באופן משמעותי, המלצה אישיתי שלי- התחילו להטמיע את הווידאו שלכם בכל מקום אפשרי! FACEBOOK הוא כלי מאוד חזק! מספיק פעם אחת ביום ולפרסם בקירות של אנשים ואף הטמעת הסרטון שלכם באתרכם ואתרים רלוונטים.

האם אתה משתמש בקטעי וידאו כדי לשווק את עצמך ללקוחות פוטנציאליים ? האם תשתמש בכל הרעיונות האלה כדי לסייע לצרכנים שלך למצוא את סרטי הווידאו שלך באינטרנט ? זה כבר בחירה שלך, כל הסודות הכי כמוסים של יוטיוב מוגשים לפניכם! בהצלחה!

בנוסף אנו עוסקים במכירת צפיות ביוטיוב אם הנכם זקוקים לקניית צפיות ביוטיוב גשו ללשונית צור קשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים