מקדם אתרים בלילתי

מקדם אתרים בלילתי – 0524336444

שרות אופטימיזציית קידום אתרים רב לשוני – אופטימיזציה של אתר אינטרנט של כל שפה וערכת תווים

שרות אופטימיזציית קידום אתרים רב לשוני – אופטימיזציה של אתר אינטרנט של כל שפה וערכת תווים

סביר להניח שאתה כבר מכיר את המונח "קידום אתרים" אך במקרה שאתה לא יודע, תן לנו להסביר:

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) – מבחינה משפטית (או מה שנקרא כובע לבן) הינו אמצעי להשגת מיקום גבוה במנועי חיפוש גדולים כמו גוגל, בינג, יאהו, Yandex, Baidu ואחרים. כדי להשיג זאת, תהליך קידום האתרים צריך להיעשות באופן כזה שלכל המידע באתר יהיה ניתן לגשת בקלות על ידי מנוע החיפוש, כמו כן שהנתונים יהיו מוכנים לאינדוקס במנועי החיפוש, דפי האתר יהיו בקישורים עשירים ואיכותיים, כמו כן גם האתר צריך שיהיה נגיש כמו אתרים רבים אחרים (קישורים נכנסים איכותיים), ובכל זאת האתר צריך להיות אטרקטיבי וקל לגלישה למבקרים.

בדרך כלל, המטרה היא לקבל את 10 תוצאות החיפוש הראשונות, את המיקום הגבוה ביותר של ביטוי היעד הנבחר במנועי החיפוש. תהליך האופטימיזציה כולל גם מילים בטקסט, הבחירה וההצגה גם במקומות גלויים בדף, ואת מידע meta. מונח SEO לעתים קרובות בשימוש נרחב במנועי חיפוש כתובענת השיווק, במישרין או בעקיפין, שנועד לדירוג אתר האינטרנט. לפעמים SEO משמש לזיהוי ספק שירות SEO – שיתפרש ע"י מומחה קידום אתרים או לחילופין חברת קידום אתרים ".

לא כל החברות יכולות להציע שירותי אופטימיזצית קידום אתרים [SEO] בשפות שונות. זאת משום שחלק מהשפות משתמשות בתווים שונים (כגון- שפות יפניות, רוסית, סיניות, יווניות, ערבית וכו '). יש לנו את כל האמצעים והאפשרויות לבצע שירותי קידום אתרים רב לשוניים הגבוה ביותר והאיכותי ביותר ולתת לך ייעוץ בנושא קידום אתרים (בעברית, אנגלית או רוסית).

אם יש לך שאלות, אל תהסס לפנות אלינו.

קידום אתרים ממוקד

אנחנו כל הזמן עוקבים אחר השוק ואחר השינויים במנועי החיפוש, כך שאנחנו יודעים מה היא הדרך הטובה ביותר עבור אתר האינטרנט שלך להשיג את הדירוג הגבוה ביותר. אנו מציעים רק קידום אתרים באיכות גבוהה ביותר.

שירות קידום האתרים בדף שלנו מורכב מהשלבים הבאים:

  • בחירת מילות מפתח על ידי שירותים וסחורות.
  • ניתוח מתחרה. (בדיקת מהן מילות המפתח בשימוש המתחרים)
  • אופטימיזציה לכותרות "הכותרת" של כל עמוד של האתר (תלוי במערכת ניהול התוכן).
  • אופטימיזציה של הכותרות "מטה" תוך שימוש במילות מפתח האופטימליות לשירותים.
  • אופטימיזציה של תוכן האתר.
  • מיפוי האתר (מפת אתר) והצגה לסורק של Google
  • אופטימיזציה של דפים באמצעות תגי H1.
  • עמודי אופטימיזציה תג ALT.
  • אופטימיזציה של דף הקשר של אתר.

הזכרנו רק את הקריטריונים הידועים ביותר בתחום קידום אתרים [SEO] שהלקוחות מבצעים באתרים שלהם כדי לייעל את אתרם ולהיות מדורגים יותר גבוה בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתר האינטרנט בקטגוריות מעטים וחשובים יותר, אבל עדיין יש הרבה עבודה נוספת שיש לבצע על מנת להשיג דירוג גבוה במנועי החיפוש.

קידום אתרים בטווח ארוך

חשוב מאוד (אם לא הרוב) היא האיכות של קישורים נכנסים, ולא הכמות. היו לנו מספר רב של פרויקטים (ויש דוגמאות רבות) שבו אתרי אינטרנט עם רק 10 או 30 קישורים נכנסים באיכות גבוהה גברו על מתחרים בדף הראשון בגוגל עם אלף קישורים נכנסים באיכות נמוכה. יותר חשוב – אתרי אינטרנט עם קישורים נכנסים באיכות נמוכה מאתרים לא רלוונטיים יכולים לקבל הורדת מיקום בטווח הארוך.

בלילתי קידום אתרים יכול להציע לך:

בניין קישורים מאתרים רלוונטיים.

בניין קישורים מאותם אתרים כמו המתחרים שלך ב TOP10

קמפיין ברשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר, Google+ וכו')

שירותים אישיים אחרים (צפיות ביוטיוב, עוקבים באינסטגרם ועוד..)

טכניקת בניית הקישורים שלנו הם 100% בטוחים ואינו מפר את המדיניות של גוגל

שרות קידום אתרים ארוך טווח:

גוגל משנה כל הזמן (במטרת שיפור) את אלגוריתם המנוע החיפוש שלה, ומסיבה זו רבה מיקומי האתרים רופף בגוגל TOP10) האחרים תופסים את מיקומם). על מנת לשמור על דירוג האתר ברמה גבוהה כל זמן, האתר שלך צריך להיות כל זמן גם בפיקוח. זו הסיבה ששירותי קידום אתרים לטווח ארוך הוא בחירה נהדרת לשמירה על דירוג גבוה באופן קבוע. בלילתי קידום אתרים מציע שירותי קידום אתרים אלה לטווח ארוך:

אופטימיזציית קידום אתר פנימי – סידור של האתר שלך עם כל דרישות קידום האתר הפנימיות הדרושות בקידום אתרים. כל הזמן עושים שינויי במיקום האתר של מוניטור קידום האתר וניתוח .קידום האתר בסה"כ במיקום האתר בטווח הארוך יהיה מובטח, אנחנו נוכל לבצע שינויים ותיקונים לאתר כדי להשיג נעילת עמדה הטובה ביותר האפשרית עבור מילות המפתח הרצויות.

אופטימזצית קידום אתר חיצוני – יצירת קישורים יוצאים לדפים באתר שלך ואתרים רלוונטיים באינטרנט. ליזום ולשמור על 100% בניית קישורים נכנסים באופן טבעי.

שירות פרסום AdWords של גוגל – במידת הצורך, יחד עם אופטימיזציית SEO בהזמנת שרות ארוך הטווח ייבחנו מודעות הפרסום ב-Google AdWords. אנו ניצור את מסע הפרסום, נתאים את תקציב הפרסום שלך כדי להשיג תוצאות מרביות בעלויות מינימאליות. פיקוח רצוף בכל זמן הפרסום, ניהול הפרסום שלך וסיפוק דיווחים באופן שוטף.

שירותי פייסבוק – יצירת דף אינטרנטי באתר FACEBOOK, בפייסבוק אנו ניצור דף אוהדים רשמי, פיקוח על דף האוהדים שלך, חדשות ועדכונים, תחרויות או מבצעים הקשורים לאתר שלך. כמו כן, להרחיב את שורות המעריצים שלך ולמשוך את קהל היעד המבוקש.

מה בעצם מקדם אתרים עושה כדי לשנות מיקומים בגוגל?

ישנם לא מעט מקדמי אתרים בעולם קידום האתרים, מקדמי אתרים מנוסים יותר מנוסים פחות,כאלו שלמדו בעזרת מחשב מקלדת וידעת בתכנות וכאלה שלמדו בתוך מכללות שונות ברחבי הארץ והעולם, ישנם כאלו בתחילת שלב הלמידה שלהם או כאלה בתוך שלב הלימודים, איך אנחנו מבדילים בין מקדמי האתרים המקצועיים יותר למקדמי האתרים האיכותיים והרציונלים יותר? במאמר זה תוכלו לדעת את כל התשובות אודות מקדמי האתרים השונים ומה דרכי פעילותם.

הליך עבודתו של מקדם אתרים מקצועי מושג לפי מספר פקטורים ולבטים:

  • סקר שוק של המתחרים ומקדמי אתרים שונים באותו מילת חיפוש רצויה.
  • בדיקת קישורים נכנסים ויוצאים והתאמתם לאתר המקודם הרצוי.
  • בדיקת אופטימיזציה והקוד של האתר המקודם.

זמן העבודה אשר מקדם האתרים יעמוד להצלחה נע בין חודש עד חמישה חודשי עבודה בהתאם לכך נצטרך לבצע שינוי תכנים לפי אותו אדם (מקדם האתרים- Web coefficient) כבר מתחילת הדרך של האתר.

רבים שואלים אותי בתור מקדם אתרים מוסמך האם אני יכול לקחת כל אתר ולקדם אותו בגוגל? על שאלה זו ישנם מספר גורמים שמשפיעים, גיל הדומיין, שם הדומיין (כן גם זה חשוב מאוד!) מי היה מקדם את האתר לפני (אם בכלל היה אחד כזה), בדיקת האתר מבחינת אופטימיצזיה, קישורים נכנסים ויוצאים ועוד..

מדוע יש חשיבות למקדם אתרים בעל ניסיון?

רוב מקדמי האתרים בישראל הינם יוצאי ו/או בוגרי מכללה כזו או אחרת, אנו צברנו במהלך השנים ניסיון של למעלה מעשור בתחום כה עשיר זה, איך לקדם, איך להזניק אתר משום מקום והכל? על פי הדרישות המחמירות ביותר של גוגל!

אז מה ההבדל בינינו לבין אותם בוגרי המכללות השונים בארץ? פשוט מאוד ותק! כשאתה בתוך העולם הזה אתה חי את הקידום, אתה חי את גוגל וקל וחומר חי את הנפשות הפועלות.

בנוסף מקדם אתרים טוב תמיד עובד עם יד על הדופק, תמיד בודק מה התחדש בסביבת העבודה שלו ושל גוגל, האם לקדם על פי קישורים? או על פי תעבורה, או האם בכלל על פי תגיות, כל זאת לאותו מקדם אתרים (פרילנסר או חברת קידום) יהיו את התשובות, בנוסף דוחות רבעונים חובה לשלוח ללקוח, מהסיבה הפשוטה שגם אם לא תפסנו את המיקום הגבוה ביותר אנו נבדוק את התעבורה ונוכל להיות בטוחים שאותו אדם שאנו מתנהלים מולו אכן מועיל לנו לעסק החשוב שלנו והיקר לנו מכל.

מה מקדם אתרים להצלחה ולעמוד הראשון בגוגל?

בראש ובראשונה- הזמן! הטיימינג המושלם שהוא כבר מתחילת דרככם כאשר בונים את האתר אתם זקוקים לאדם שיקדם את אתרכם מההתחלה, לא כל מקדם אתרים אוהב זאת אבל אין מה לעשות בשביל להשיג תוצאה מקודמת ויציבה ע"י גוגל אנו זקוקים למקדם נחוש ושאפתן!

שמי דניאל בלילתי ואני מקדם אתרים למעלה מעשור, אשמח לעמוד לשרותכם. כמו כן לגבי ייעוץ בתחום קידום אתרים אשמח להעניק ב-ח-י-נ-ם!

לסיכום אם הינכם מעוניינים בקידום אתרים איכותי, יעיל ולטווח ארוך אנו נשמח לשרת אתכם.

Support