קידום אתרים כובע שחור

מהו קידום אתרים כובע שחור?

נדמה שמספר אנשים באינטרנט מאמינים במשפט "המטרה מקדשת את האמצעים". ישנם מספר רב של מנהלי אתרים שיכולים ולנסות להערים על מנועי החיפוש ולקדם את הדף שלהם לראש תוצאות החיפוש, אך הישגים אלו לא נמשכים זמן רב.

מילות מפתח בקידום כובע שחור

אחת משיטות אלו נקראת "דחיסת מילות מפתח", שעשויה לעוות את תוצאות מנועי החיפוש על ידי שימוש יתר במילות מפתח בעמוד, בדרך כלל מנהלי אתרים ישימו יותר מילות מפתח חוזרות ונשנות לכיוון החלק התחתון של הדף שבו רוב המבקרים לא יראו אותם . הם משתמשים גם בטקסט בלתי נראה עם צבע הרקע של הדף התואם.

מאז מנועי חיפוש אשר קוראים את התוכן באמצעות קוד ה-HTML של הדף, הם מזהים טקסט אפילו אם אנשים לא יכולים לראות את זה. מנועי חיפוש מסוימים יכולים לזהות ולהתעלם מטקסט שמתאים לצבע הרקע של הדף.
מנהלי אתרים יכולים לכלול מילות מפתח לא רלוונטיים בכדי להערים על מנועי חיפוש. מקדמי אתרים מסויימים יכולים להסתכל כדי לראות אילו מונחי חיפוש הם הפופולריים ביותר ולאחר מכן להשתמש במילים אלה בדפי האינטרנט שלהם.

תגיות ומילות מפתח בקידום כובע שחור

עוד מדד עצמת במנועי החיפוש- תגיות ודחיסת מילות מפתח, אנשים שעוקבים אחר קישורי הספאם לעתים קרובות יעזבו את האתר ברגע שהם מבינים שיש לו מעט או שום דבר בעצם לעשות עם מונחי החיפוש שלהם והתגיות שלהם.
מנהל אתר יכול ליצור דפי אינטרנט שהמבקרים יופנו אל דף אחר. מנהל האתר יוצר דף פשוט שכולל מילות מפתח מסוימות כדי לקבל הפניות  באיכות גבוהה (כביכול) של דף. הדף כולל גם קישור המפנה את המבקרים לדף אחר, כי לעתים קרובות אין שום קשר עם מונח החיפוש המקורי.

עם מספר עמודים שכל אחד יתמקד בנושא המקודם במצב הנוכחי, מנהל האתר יכול לקבל הרבה תנועה לאתר אינטרנט מסוים .

מנהלי אתרים יצרו תחילה דף היקדם את עצמו במהירות האפשריות, לאחר מכן, מנהל אתר יבצע כפילויות הדף בתקווה ששני הדפים יקבלו תוצאה גבוהה. מנהל האתר עושה את זה שוב ושוב במטרה לדחוף תוצאות אחרות את החלק העליון של הדף של עצמו ומנסה בעצם לחסל את התחרות. רוב מנועי החיפוש מסוגלים כיום להשוות דפים אחד נגד השני ולקבוע אם יש שני דפים עם אותו תוכן.

קישורי ספאם

קניית קישורים וחוות קישורים הינם טכניקות הפופולריות ביותר לקידום אתר בצורה שחורה, מכיוון שמנועי חיפוש רבים מסתכלים על כמות הקישורים כדי לקבוע את הרלוונטיות של דף אינטרנט.

מנהלי אתרים מסוימים קונים קישורים מאתרים אחרים (אפילו קישורים שלא קשורים לאתריהם) כדי להגביר את הדירוג של האתר שהם מקדמים. חוות קישורים היא אוסף של דפי אינטרנט שכל קישור יוצא אל אתר אחר בכדי להגדיל את הדירוג של כל אתר ואתר. חוות קישורים קטנות קטנות נראות די בלתי מזיקות, אבל ישנם מספר חוות קישורים אשר כוללות מאות אתרי אינטרנט וקישורים יוצאים לשווא, כל אחד כזה עם דף אינטרנט המוקדש רק לרישום, קישור או יצירת קישורים לכל אתר אחר בתחומו.

כאשר מנועי חיפוש מזהים קישור מחוות קישורים או מאתרים לא קשורים למידע בתוכו, הם יסמנו כל אתר מעורב (!). לפעמים מנוע החיפוש יהיה בפשטות יוריד אותו בדרגה את הדירוג של כל דף. במקרים אחרים, מנוע החיפוש ישרוף את כל האתרים מהאינדקסים שלה.
רמאות במערכת מנועי החיפוש יכולה ועלולה לגרום לעלייה זמנית במבקרים, אבל מאז שאנשים בדרך כלל לא אוהבים ללכת שולל ולהגיע לאתר לא קשור לתוכן הכל משתנה כמו כן האלגוריתם של מנועי החיפוש, ההיתרונות הם בספק מקרה טוב. מי רוצה להגיע לאתר שהוא לא מה שהוא טוען להיות? בנוסף, רוב מנועי החיפוש מענישים דפי אינטרנט המשתמשים בטכניקת קידום אתרים כובע שחור, מה שאומר שמקדם האתר הספציפי הזה יוביל הצלחה לכישלון במהירות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים