מאמרי קידום אתרים

מאמרי קידום באמת מקדמים את האתר שלכם?!

ראשית ארצה להסביר לכם שכיום, לאחר העידכון האחרון של גוגל מאמרים הינם 1% מכל תהליך קידום האתרים.

מאמרי קידום נועדו לרמות את הלקוח בעצם.. אתכם הלקוחות שישנו השפעה על גוגל, מאז ומתמיד אומרים שגוגל ענקית החיפוש היא זאת שקובעת את המיקומים, אכן כן! אבל לא דרככם חברים! יצא לי להכיר מספר לקוח אשר שאל לי:

דניאל אם אני רוצה מאמרים שיקדמו לי את האתר אני צריך מישהו מקצועי? אתה יודע לעשות זאת?

אז מה אתם חושבים שעניתי לו? זה מצחיק.. אבל עניתי לאותו לקוח את האמת הישירה.. מאמרי קידום הינם חרטא אחת גדולה לכל אלו אשר כותבים מאמרים, רוצה הוכחה? אוכיח לך..  חכה חודשיים ותראה איפה אני ממוקם בתוצאת חיפוש בביטוי: מאמרי קידום אתרים.

אותו אדם אמר לי אני משוגע, אני הולך להכריז על גוגל מלחמה?! טוב לא כך גוגל עובדת ולא כך היא מתפרנסת. נכון שגוגל רוצים אתר עשיר בתוכן ייחודי, תוכן שאין שני לו! כאן מגיעים המאמרים של קידומי האתרים אך שימו לב! מאמרי קידום לא זקוקים להיות בחזרה מסויימת (או כמו שכותבי מאמרים קוראים לזה- "צפיפות") על אותו ביטוי. עלינו להראות שהאתר שלנו עם תוכן עשיר וייחודי! עבודתו של כותב המאמרים הוא לא יותר מזיוני שכל (מצטער על המילה) הוא לא בודק אם התוכן שלו מועתק, משוכפל, אם המילה שלו בכלל גוגל יודע מה זה.. לא כל כותב מאמרים או מקדם אתרים יודע זאת..

ישנם עוד הרבה דרכים לקדם אתר.. ולא! אני לא מדבר על מאמרי קידום אתרים! אלא על קישורים פנימיים (שוב פעם לא מאתרים שקשורים למאמרים- זה פוגע בעבודת הקידום שלכם!) התאמת הגופן אל האתר ועוד הרבה דברים שאני לא יעניק בחינם, מצטער.. אך חברים יצאתם עם ידע ענק! אותם מאמרים שמנסים למכור לכם הם לא עוד מאשר חרטא..

התאריך שבו נכתב עלון זה הוא 2.12.13.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים