אתרים לקידום אתרים

אתרים לקידום אתרים:

kokopost.com- כלי מאוד חזק ליצירת קישורים איכותיים לאתר, באתר קוקופוסט תוכלו לכתוב מספר פרטים אודות האתר שלכם, עם קישור, תגיות ועוד.
האתר מדורג באופן מדהים עם מאות אלפי קישורים חוזרים והבונוס שהוא בעברית!
alexa- אתר זה מדרג את כל האתרים הכי חשובים בעולם, נכון לרגע זה השלישיה הראשונה הן- פייסבוק מקום 1, גוגל מקום 2, יוטיוב מקום 3.
באתר זה מומלץ על הרשמה מהירה וקישור עם האתר שלכם למען העלאת הדירוג שלו.
youtube- עוד אתר פשוט מדהים הוא יוטיוב- רבים לא יודעים אבל יוטיוב הוא כלי מאוד מומלץ לקידום אתרים, פשוט מאוד מעלים סרטון, תגיות וכותרות מתאימים וזהו, האתר שלכם הופך ויראלי במהירות הבזק! תוכלו לבקר במדריך קידום ביוטיוב הנמצא באתר וכדי להפוך את הוידאו שלכם לויראלי הרבה יותר.
catom.co- כמו קוקופוסט גם האתר כתום הוא אתר חזק מאוד היוצר פוסטים ברחבי האינטרנט עם קישור ישיר לאתרכם, גם כאן הוא בעברית חלקית אבל הממשק והפשטות מעולים!
opensiteexplorer.org- אתר זה בודק את כל הקישורים הנכנסים האיכותיים ביותר אל אתרכם, כלי מצויין למקדמי אתרים! הבעיה היחידה שהוא מוגבל ל-3 חיפושים בלבד ליום, אם תרצו יותר מידע תוכלו לרכוש את חבילת הפרימיום.
http://www.best-seo-tools.net/- כלי לבדיקת מיקומים, תוצאות בזמן אמת (עוד לפני גוגל) אתר מדהים המעניק אפשרות של צפיה איך שגוגל רואה את אתרכם בתצוגת הספיידר, כמו כן הוא מעניק שרותי קידום אתרים בכל העולם- מראה לכם את האתר לפי כל מדינה ומדינה!
https://adwords.google.co.il/d/AdPreview- אתר זה הינו אתר של גוגל, המראה את כמות הפרסומות בכל תוצאת חיפוש, הכלי מצויין למטרת חיפוש פרסומות ותוצאות אשר לא ישפיעו על גוגל- רווחים, העלאת דירוגים וכו'.. מומלץ להעניק את הכתובת לבעל האתר אשר אותו אתם מקדמים.
http://www.seoquake.com/- זהו תוסף לדפדפנים בתחום קידום האתרים המראה בכל דף את הPR של האתר, כמות קישורים מגוגל, כמות קישורים מאתר בינג, מדד אלקסה, מדד סאמראש, איזכורים בפייסבוק, איזכורים בטוויטר ועוד.. מומלץ לכל מקדם אתרים להתקין אותו באופן מיידי.
hidemyass.com- קרה לכם שפעם רציתם להיכנס לאתר בלי שתראו את כל הקישורים שכבר נכנסתם אליהם? פעם רציתם לעשות חיפוש בגוגל ויותר מידי האתר שלכם היה למעלה? אפילו כשהוא דף שני? הכניסו כל כתובת (אפילו גוגל) לכתובת האתר ובבקשה, האתר שלכם ייראה כאילו פעם ראשונה נכנסתם אל האתר!
http://www.searchengineguide.com/- אתר מומלץ אך עם אזהרה! אם הינכם רוצים להבין יותר בתחום קידום האתרים ואתם ממש צמאים לכל מידע חדש בשוק, כולל סקרים, מדדים, גרפים ומדריכים תכנסו, אך לא תצאו ממנו הרבה זמן- זוהי אזהרה!
עד כאן 10 אתרים המובילים לקידום אתר, בהצלחה!