איך לקבל יותר אנשים שמדברים על הדף שלכם בפייסבוק

איך להשיג יותר אנשים שמדברים על זה בפייסבוק?

אם הגעתם/ן לכאן אני שמח לדעת שברשותכם דף אוהדים אחד לכל הפחות בפייסבוק, אם זה עסקי, ממשלתי, דף הערצה או דף אחר, הכל אותו דבר ואנו נגיע לאותם יעדים כדי להרחיב את האנשים שמדברים על הדף שלנו בפייסבוק.

אז מצורף בזאת 12 סעיפים כדי ליישם את הכל- ממליץ לשמור דף זה במועדפים.

1. קבל יותר "אהבתי" (לייק) לדף שלך

רובכם יודעים שזה קובע את טיב העמוד שלכם, לכן השיגו עוקבים אמיתיים ותוכלו לדעת עליהם את רוב הדברים הבסיסיים, מין, גיל, כמו כן תוכלו לדעת מהו הערך של הדף שלכם מבחינת תפוצה, כמה אנשים באמת עוקבים אחרי העדכונים שלכם.

2. קבל יותר תגובות לפרסום שלך ע"י עידוד בפרסומים של הדף שלכם

תגובות מצביעות על מעורבות הרבה יותר גדולה מאשר סימוני "אהבתי" (לייקים), וגם משיגה הפצה הרבה יותר גדולה משום שהחברים של החברים רואים את התגובות שלהם ועל מה הם הגיבו, כך החשיפה רחבה הרבה יותר, והם בעצם מפיצים את הדף שלך בצורה אוטומטית.

3. עודדו את מעריצי הדף שלך ללחוץ "שיתוף"

רצוי לכתוב בפרסומים שלכם מלבד "תגיבו" גם את הביטוי "שתפו" או לחצו שיתוף, יהיה אפשר בעזרת תמונה ערוכה יפה, או כותר או פרסום שלכם, יש גם אפשרות לעשות הגרלות למשתפים הגדולים ביותר של הדף שלכם, שיטה זו עובדת תמיד והיא הכי טובה עד כה.

 

4. שאלו שאלות, תעשו סקרים למעריצי הדף שלכם

זוהי גם דרך עיקרית וחשובה מאוד לוויראליות הדף שלך, אתם יוצרים תקשורת אישית עם המעריצים שלכם בתחום הדף שלכם וכמובן הם יוצרים דו-שיח אחד עם השני, השאלות גורמות כמובן להרגשה של מעריצי הדף למעורבות גדולה יותר ומחוייבת הרבה יותר, בדומה לשיתוף זוהי גם דרך מצויינת להגדלת כמות האנשים שמדברים על זה.

5. תייגו את חבריכם בתמונות

כאשר האוהדים שלכם מתייגים חברים בתמונה שלכם, הם מפנים את תשומת הלב של יתר חבריהם לדף ומייצרים מודעות רחבה הרבה יותר, כמו כן זה מראה על עדכונים באזור האישי שתורמים לפעילות.

דוגמה אישית מלפני שנתיים- העלו תמונה של תפוח בדבש וכתבו: לכבוד השנה החדשה אם יש לכם מישהו יקר ללב ורחוק מכם השנה, הינכם מוזמנים לתייג אותו בתמונה זו, שתהיה שנה טובה לכל עם ישראל בכל מקום בעולם.

6. תייגו את הדף בתמונות שלכם

בדומה לסעיף 5 תיוג זה מקפיץ פרסומים ישנים (או חדשים) שלכם אל הטופ שבדף הבית של פייסבוק, וגורם למעריצים שלכם להיזכר, ולדבר על הדף הרבה יותר גם אם הם לא ראו מקודם את אותו פרסום.

7. אהבו את הדף שלכם

אם הינכם עושים "אהבתי" (לייק) לדף שלכם זה מראה לחברכם וליתר האנשים שמסביבם שדף זה צובר פופולאריות רבה ורחבה הרבה יותר.

8. פרסומי עדכונים של אוהדים בדף שלכם

ככל שאוהדי הדף שלכם מרחיקים לכת וכותבים עדכונים על הדף שלכם בין אם שאלות, בקשות, סטטוסים מצחיקים וכן הלאה זה מראה שהם מרגישים כאילו זה שטח ביתם. זהו סימן גדול מאוד שמעיד על רמת מעורבות בדף בצורה אפקטיבית עצומה.

9. יצירת אירוע/ הזמנה דרך הדף שלכם

יש ליצירת ההזמנות או אירועים השלכות חיוביות על הדף העסקי שלכם, שכן השתתפות והזיכרון של אותו מאורע יפורסם בפייסבוק באותו יום או ברגע שאחד האוהדים שלכם מצטרף ומאשר את ההזמנה.

10. צ'ק אין בדף שלכם

צ'ק אין בפייסבוק מאפשר יצירת הדף במיקום מסויים, אם הינכם יושבים במסעדה ועושים צ'ק אין, הסיכוי שישנו דף פעיל הוא גבוה, אפשרות גם לתייג תמונות שהיו באותו מקום, זה מאפשר אינטראקציה עם הדף/מותג שלכם בצורה טובה יותר, ההשפעה מדהימה! חשבו כמה אנשים עשו צ'ק אין בהיכל נוקיה או בקיסריה. זוהי דרך מצויינת לאוהדי הדף שלכם להרגיש מעורבים הרבה יותר.

11. כתיבת המלצה על הדף שלכם

כאשר אנו אוהבים דף אוהדים מסויים פייסבוק מאפשרת לנו לדרך ולכתוב המלצה/ חוות דעת על הדף, אנשים תמיד יסתכלו בהמלצות לפני שמסמנים "אהבתי" (לייק) בדף, שירות זה קיים מסוף שנת 2013 וממשיך לצבור תאוצה בשנה הנוכחית (2014).

עד כאן המדריך השלם והחינמי לקידום דף פייסבוק ויצירת עוד "אנשים שמדברים על זה" בחינם.

מדריך זה נכתב ע"י דניאל בלילתי ממתג פייסבוק ומוביל חברתי בשיווק במדיה הדיגיטאלית, כל הזכויות שמורות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים