איך להגיע לדף הראשון באינסטגרם?

רבים מחבריי רואים שאני מגיע לדף הראשון באינסטגרם בכל תמונה, לא פעם ולא פעמיים שאלו אותי איך אני עושה זאת, אז לאחר פניות רבות אחשוף את הסוד:

איך מגיעים לדף הראשי באינסטגרם

כידוע לך האינסטגרם הינה אפליקציה חכמה, פייסבוק רכשו אותה בלא פחות ממיליארד דולר (!) עכשיו נצטרך להבין איך התוכנה עובדת, ראשית התוכנה אינסטגרם עובדת כרשת חברתית לכל דבר, שיתוף תמונות מהסמארטפון.

כל אחד יכול לעשות לייק ולהראות חיבה לחבריו על תמונה שהוא ראה לנכון באינסטגרם, מעבר לזה יש את המושג שנקרא "עוקבים" עוקבים באינסטגרם הם למעשה אותו דבר כמו עוקבים בטוויטר, אנשים שרשומים תחת שם משתמש ועוקבים אחרי אותם פרסומים.

אחרי שהבנו מה היא התמצית של האפלקציה נעבור לשלב המתקדם, בחיפוש באינסטרם נוכל להגיע לדף הראשי- הדף הראש מסומן בכוכב, נראה שמה תמונות מעלפות ממש! שכל תמונה צברה לא פחות מ2000 לייקים באינסטגרם! זה מדהים ומטורף, לכל אותם משתמשים שהגיעו למספר לא מבוטל של עוקבים, כמובן שלא חייב שיהיו הרבה עוקבים אלא אם יש הרבה לייקים בזמן קצוב..

התזמון הרשמי של האינסטגרם לפי בדיקות שערכתי הוא- 1000 לייקים בחצי שעה מרגע העלאת התמונה.

מה נותן להגיע לדף הראשי באינסטגרם?

כולנו יודעים על זיוף העוקבים באינסטגרם, על זיוף הלייקים באינסטגרם ועוד הרבה מאוד דברים שקשורים לזה.

לכן אם אנחנו מגיעים לדף הראשי באפליקציה זו אז אנחנו מגיעים לחשיפה של יותר מ2-3 מיליון איש בשעה! חשיפה מטורפת ויחסי ציבור באינסטגרם בצורה הטובה ביותר שקיימת!

מאות עוקבים יתווספו לכם לאחר מכן, אלפי לייקים, תגובות נוספות על תמונות שלכם, לייקים בשאר התמונות וחשיפה מעולה וברמה עולמית..

אם הינכם רוצים להגיע לדף הראשי צרו קשר עוד היום – 052-4336444 ונבטיח לכם את המיקום בדף הראשי שבאינסטגרם!

לצורך דוגמה- דגל ישראל בעמוד הראשי באינסטגרם (העלאה שלי!)

1459181_567473829992830_1423573706_n (1)

יותר מ600 תגובות (גם נגד ישראל) ואלפי לייקים. מומלץ בחום למי שרוצה להתפרסם באינסטגרם- הפרסום הטוב ביותר שקיים היום!

מקדם אתרים מקצועי יזניק אתכם לעמוד הראשון בגוגל במקסימום 5 חודשים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים