איך כותבים מאמרי קידום

איך כותבים מאמר לקידום בצורה האפקטיבית ביותר

כבר שנים שקידום עסקים, רעיונות, שירות או מוצר באמצעות מאמרים עובד ואנשים רבים כותבים מאמרים ותוכן באופן עצמאי על מנת לקדם את העסק שלהם.

ובכל זאת על מנת לקדם נכון ובצורה אפקטיבית את העסק חשוב לשמור על מספר כללים ולחשוב באופן יצירתי.

אז כיצד עושים זאת נכון? הכנו עבורכם מספר טיפים חשובים שיהפכו את המאמר שלכם לאפקטיבי יותר עבורכם.

חשבו מחוץ לקופסא

כאשר אתם מתחילים לכתוב מאמר לקידום, או מאמר SEO שהוא מאמר מיוחד לקידום אתרים, חישבו מחוץ לקופסא – אל תהיו בנאליים וצפויים או 'כמו כולם' ותכתבו מאמר צפוי שבו תיאור לקוני של המוצר או השירות עם מילות החיפוש השתולות במאמר. להפך: היו אטרקטיביים, תנו טיפים ללקוחות שלכם, היו משעשעים, מקוריים ומעניינים.

בצורה זאת הלקוח יישאר באתר שלכם, ירצה לקרוא עוד ולהבין מי אתם ומה המטרה שלכם.

עקבו אחר הוראות כתיבת המאמר

למאמרי קידום, משמע מאמרי SEO  ישנם חוקים מאד ברורים, החוקים מסונכרנים עם מנוע החיפוש גוגל, שאינו מסתפק בשום דבר שאינו איכותי – מה שקובע את מיקומו של האתר שלכם במנוע החיפוש גוגל.

לכן חשוב לא להציף במילות המפתח, לשמור על תוכן איכותי, להיעזר בשירותי כתיבה שיווקית וקידום אתרים ולא להתפתות למאמרי 'ספינינג' או תוכנות שונות ומשונות שגוגל פוסל ויעשו לכם רק נזק.

הטו נכון את מילות המפתח שבחרתם

כאשר אתם מתמקדים במילות המפתח שברצונכם לקדם, חשוב לכתוב את המילים בהטייה נכונה, לדוגמא אם מילת המפתח שברשותכם היא 'עורכת דין פלילית' החלו את כותרת המשנה שלכם בצורה כזאת "כל אחת חולמת להיות עורכת דין פלילי, לעטות עליה את הגלימה המהודרת ולהוביל להכרעת הדין" או "עורכי דין פליליים רובם ככולם למדו והתמחו במכללות הגבוהות ביותר" זוהי דוגמה אקראית אך חשוב מאוד לשים אליה לב בכתיבת המאמר.

שימוש במילות מפתח

אנשים רבים שלומדים את עיקרון קידום עסקים ושירותים דרך SEO חושבים כי הצפת המאמר במילות המפתח היא שתוביל אותם אל ראש הרשימה במנוע החיפוש. אך בפועל לא כך הדבר! כאשר גוגל מזהה ייתר מילות חיפוש במאמר הוא מסמן את המאמר כלא איכותי ומוריד אותו מטה במנוע החיפוש ולכן חשוב לא לעבור את כמות מילות החיפוש יותר מיחס של 3 הופעות ל – 300 מילה.

הוסיפו קטעי וידאו

רצוי להכניס וידאו לתוכן המקודם באותו נושא באנגלית, אם אנחנו כותבים תוכן על מנעולן לדוגמה, אזי אנחנו צריכים וידאו או שלנו או של מנעולן עולמי על מנת לקבל דירוג יותר טוב למאמר עצמו. קטעי הוידאו יעידו בנוסף על איכות המאמר דבר שיעזור לנו מול גוגל שיעלה אותנו במנועי החיפוש של הרשת.

קישורים חיצוניים

יש למעט בכללי ביצירת קישורים מהאתר המקודם, ברגע שהאתר המקודם מכניס קישורים רבים ביחס של 300:1 הPR יעלה במהירות.

מדוע כדאי להיעזר באנשי מקצוע?

בעלי עסקים רבים טוענים כי הם מכירים את העסק או המוצר שלהם בצורה הכי טובה, ואכן כך הדבר. אך למרות ההכרות והמקצועיות, עדיין אנשי המקצוע העוסקים בקידום אתרים וכתיבה שיווקית הם אלה המתמחים בקידום העסק במנועי החיפוש והם אלה שיוכלו לסייע לכם להיות הראשונים במנוע החיפוש גוגל שהוא הפופולארי ביותר בכל הנוגע לחיפוש עסקים ושירותים כיום.

ולכן חשוב לסמוך על אותם אנשי מקצוע שיעשו עבורכם את העבודה כדי שכלל הלקוחות הפוטנציאליים יגיעו אליכם ראשונים ואתם תוכלו להמשיך ולהתמקצע ביצירה שלכם ובעסק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים